Kurs og konferanser
Dyktige forelesere
Topp kundetilfredshet

Samspillsdagen Trondheim

Samspillsdagen er en felles arena for alle aktører i bygg- og anleggsbransjen i Trondheim og omegn.

Gjennom å etablere dialog, skape forståelse, læring og utveksle erfaringer bidrar vi til bedre prosjekter for alle aktører.

Du vil få faglig påfyll og inspirasjon fra prosjektpresentasjoner og workshops som omhandler både byggherrens, entreprenørens og rådgiverens perspektiv i et samspillsprosjekt.

 

  • 5. februar 2025
  • Quality Hotel Prinsen Trondheim
  • MELD DEG PÅ I DAG!
  • 5. februar 2025
  • Quality Hotel Prinsen Trondheim
  • MELD DEG PÅ I DAG!

Samspillsdagen Trondheim 5. februar 2025

En arena for dialog, erfaringsutveksling og informasjon om aktuelle samspillsprosjekter i regionen. Aktuelt for alle aktører bygg- og anleggsbransjen i Trondheim og omegn: private og offentlige byggherrer, entreprenører, rådgivere, arkitekt og leverandører. Samspillsprosjekter presenteres, og det skal gjennomføres workshops hvor både byggherrens, entreprenørens og rådgiverens perspektiv behandles. 

Målet for dagen er å skape forståelse og læring, etablere en dialog og utveksle erfaringer. Dette bidrar til gode prosjekter for alle aktører.

Samspill som gjennomføringsmodell kan gi optimaliserte løsninger, bedre kontroll, økt verdi og godt samarbeid – forutsatt at man tar ut potensialet. Når man designer en gjennomføringsmodell for samspill, kreves det en helhetlig forståelse for alle dimensjonene av samspill – det er ikke tilstrekkelig med kontraktforståelse. Videre, det holder ikke å designe en god modell, den må settes ut i live i prosjektet.

Samspill er en høyaktuell gjennomføringsmodell i bransjen i Trondheimsregionen og brukes i flere prosjekter – både for private og offentlige byggherrer med små, mellomstore og store prosjekter. Aktørene i prosjektet jobber mot et felles mål og arbeidet gjennomføres av en integrert organisasjon. Partene gjennomfører prosjektet basert på en kommersiell modell med deling av gevinst og risiko. Kritiske suksessfaktorer er tillit, et velfungerende team og en god samarbeidskultur.

Vi fortsetter den gode praten på Kieglekroa, når det faglige programmet er over fra ca 15.30.

Vel møtt!

Målgruppe

• Oppdragsgivere og leverandører
• Ledere
• Prosjektledere
• Prosjekteiere
• Byggeledere
• Prosjekteringsledere
• Prosjektstøtteressurser
• Prosjektressurser
• Innkjøpere
• Kontraktledere
• HR-personell
• Organisasjonsutviklere
• Jurister

Program

08.00-09.00: Registrering, enkel frokost, kaffe og mingling

09.00-11.30: Presentasjon av prosjekter

11.30-12.30: Lunsj

12.30-15.00: Workshop

Vi fortsetter den gode praten på Kieglekroa

Programmet er under utarbeidelse

• Oppdragsgivere og leverandører
• Ledere
• Prosjektledere
• Prosjekteiere
• Byggeledere
• Prosjekteringsledere
• Prosjektstøtteressurser
• Prosjektressurser
• Innkjøpere
• Kontraktledere
• HR-personell
• Organisasjonsutviklere
• Jurister

Konferanse

Det er holdt av rom til deg som trenger det,  på hotellet over gaten for konferansehotellet:

Klikk her og reserver rom på Quality Hotel Augustin:

Frist for å booke er satt til 10. januar 2025.
Gjennomføring Konferansen gjennomføres fysisk på et konferansehotell/konferansested. Grupperabatt Er dere flere på arbeidsplassen som ønsker å delta sammen på ett arrangement? Da kan det lønne seg å melde dere på sammen! Når samme bedrift melder samtidig på 5 eller flere personer på ett arrangement, får dere 20 % rabatt på kurspris. Påmelding Meld deg på via påmeldingsknappen. Ved spørsmål ta kontakt med kundeservice@qualitynorway.no. Påmeldingsregler Påmelding er bindende. Ved å melde deg på aksepterer du våre avbestillingsregler. Påmelding helt frem til konferansestart hvis ledige plasser. Hotell 
Bestilles og betales av den enkelte deltaker. Avbestillingsregler 
Avbestilling må sendes skriftlig til kundeservice@qualitynorway.no 
Ved avbestilling etter påmeldingsfristens utløp faktureres 30 % av full pris.  Avbestilling innen 7 dager før kursstart gir ingen refusjon. Sykemelding gir dessverre ikke grunnlag for refusjon. Kontakt ditt forsikringsselskap angående dette.
 
Rettigheter 
Kjøp av arrangement er personlig og knyttes til den påmeldte.  

Totalpris
Kr 4 760, – + mva

Pris inkluderer

  • Deltakelse på Samspilldagen
  • Pausebevertning
  • Lunsj
  • Digital tilgang til presentasjoner

Pris

Kr 4 760 - + mva

Dato og sted

Arrangører

ARRANGEMENT
Konferanse

Pris

Kr 4 760 - + mva

Dato og sted

Arrangører

ARRANGEMENT
Konferanse

Kanskje du også er interessert i disse arrangementene?

Samspillkonferansen 2024 – Oslo

Arrangør

association