post
Se også

Ofte stilte spørsmål

Hvordan skjer påmeldingen til kurs og konferanser?

Ved påmelding vil du:

  1. Motta en mail der vi forteller deg at vi har mottatt forespørsel om deltakelse på arrangementet
  2. I løpet av kort tid vil du motta nok en mail hvor vi bekrefter at vi har registrert og godkjent din påmelding. 
  3. 14 dager før arrangementsstart vil vi sende deg en påminnelse om arrangementet.
  4. 5 dager før arrangementsstart vil vi sende deg nok en påminnelse. 

Hvordan fakturerer dere?

Vi fakturerer kurspris og evt. tillegg/dagspakke med 14 dagers betalingsfrist.

Hva er betalingsfristen?

Vi fakturerer kurspris og evt. tillegg/dagspakke med 14 dagers betalingsfrist.

Hvordan får jeg medlemsrabatt? 

Personlige medlemmer og ansatte i bedrifter som har bedriftsmedlemskap i våre foreninger vil som en medlemsfordel få rabatt på kursprisen ved deltakelse på respektive foreningers arrangement. 

Hvordan får jeg grupperabatt?

Dersom du melder på flere personer fra samme bedrift til samme arrangement og personene har samme bedriftsadresse, vil hver femte person få gratis kurspris (evt. tillegg/dagpakker faktureres). Rabatten trer i kraft og gir gratis kurspris for deltaker nr. 5 som melder seg på arrangementet.

Hvordan får jeg evalueringsskjema?

Vi ønsker alltid å forbedre oss! Alle som deltar på våre arrangementer vil etter endt kurs motta evalueringsskjema på e-post.

Hvordan er påmeldingsreglene?

Påmelding er bindende. Ved å melde deg på aksepterer du våre avbestillingsregler. Påmeldingsfrist er angitt på det enkelte arrangement.

Hvordan er avbestillingsreglene?

Avbestilling må sendes skriftlig til kundeservice@qualitynorway.no.
Ved avbestilling etter påmeldingsfristens utløp faktureres 30% av full pris.
Avbestilling innen 7 dager før kursstart gir ingen refusjon.

Hva skjer ved avlysning?

Ved manglende påmelding, sykdom eller andre uforutsette årsaker forbeholder vi oss retten til å avlyse arrangementet. Vi gir i slike tilfeller beskjed til påmeldte deltakere minimum 21 arbeidsdager i forveien. Deltakerpris blir da refundert i sin helhet. Merk at reisekostnader knyttet til deltakelse ikke refunderes. Vi anbefaler derfor at du venter med å bestille reise, hvis mulig, til 21 arbeidsdager før arrangementet.

Har dere bedriftsinterne kurs?

Vi gjennomfører gjerne bedriftsinterne kurs. Kontakt oss for informasjon og tilbud.

Hvordan får jeg nytt kompetansebevis?

Kontakt oss på telefon 67 52 60 10 eller mail post@qualitynorway.no

Hvor kan jeg endre mine samtykker om personvern?

På MIN SIDE vil du kunne se og administrere alle persondata som er registrert om deg. Du vil også se hvilke samtykker (personvern) du har gitt og ha mulighet til å endre på dette. Du finner innlogging til MIN SIDE øverst til høyre på forsiden.
Se mer info her.

Hvordan logger jeg meg inn på min side?

«Min side» funksjonen er tilgjengelig for alle personlige medlemmer i en forening, hovedkontakter i medlemsbedrifter, deltagere på kurs og konferanser samt andre personer med tilknytning til en av våre foreninger eller til Quality Norway. Tilganger til respektive funksjoner på «Min side» styres i forhold til type relasjon til forening og/eller Quality Norway.
Quality Norway er foreningenes sekretariat og jobber etter retningslinjer, rutiner og avtaler definert av respektive forening sitt styre.

1. Trykk på «Min side».
2. Velg den innloggingsløsningen du ønsker å benytte. Vi anbefaler å bruke SMS Login.

Opplever du problemer med innloggingen? Kontakt oss på kundeservice@qualitynorway.no eller ring 67 52 60 10 og vi hjelper deg!

Hvilke fordeler har jeg som medlem?

1. Personlige medlemmer og ansatte i bedrifter som har bedriftsmedlemskap i våre foreninger vil som en medlemsfordel få rabatt på kursprisen ved deltakelse på respektive foreningers arrangement 
2. Administrere alle persondata
3. Samtykker du har gitt og endre på dette
4. Finne medlems- og foreningsinformasjon
5. Annen informasjon forbeholdt medlemmer
6. Kursdokumentasjon

Hvordan blir jeg medlem?

For å bli medlem i en av våre foreninger, gå inn på de respektive foreningers medlemssider og søk om medlemskap. Se oversikt over foreningene her.

Hvorfor må jeg registrere meg?

Alle som ønsker å delta på våre arrangementer må registrere seg under «Min side». Her vil du også få tilgang til registrerte persondata, få oversikt over aktuelle kurs og også kunne velge interesseområder for å motta aktuelle nyhetsbrev og tilbud om kurs- og konferanser. I tillegg vil du også finne kursdokumentasjon.

Hvordan finner jeg oversikt over kursdokumentasjon?

Min side.
Her vil du også finne nye kurs- og konferansetilbud, interesseområder, faktura og fakturahistorikk.

Hvor finner jeg oversikt over alle kurs og konferansene?

De finner du her.

Hvordan sende faktura til oss?

Vi kan motta faktura i følgende format:
1. E-faktura (EHF – elektronisk handelsformat. Se organisasjonsnummer)
2. Faktura i PDF format som vedlegg til e-post (husk ett pdf-vedlegg pr. mail)

Alle fakturaer inn til oss skal inneholde referanse til kontaktperson hos oss, og/eller vårt arrangementsnummer/prosjektnummer.

For bedrifter som enda ikke har mulighet til å fakturere oss via EHF eller e-post, så benyttes post.
Postadresse: Postboks 73, 1325 Lysaker.

Quality Norway AS, org.nr. 979 913 273,
PDF-faktura til: qualitynorway@ebilag.com
Ved spørsmål, send mail til faktura@qualitynorway.no eller
ring oss på 67 52 60 10.